
Medio maart/april 2026 komt er een nieuw bedrijf bij ons in de straat/ Het is Kinderdagverblijf De Bijtjes. Kijkt u ook eens op hun website?
Met zorg, plezier en aandacht voor elk Bijtje.
Een warme, veilige en speelse plek waar kinderen zichzelf kunnen zijn. Hier ontdekken ze al spelend de wereld, maken vriendjes en krijgen alle aandacht die ze verdienen. Samen zorgen we voor groei, plezier en een stevige basis voor de toekomst.
